tirsdag 21. oktober 2008

Gode forhold og sterk innsats på dagens rulleskitrening!

Til tross for at vi skriver 21.10.08 var det gode forhold på gangveien ved Mortens Kro i kveld. Blir det slike forhold mandag førstkommende (under rulleskifinalen) kan vi ikke klage.

8 stykker (Ståle, Lasse, Knut Erik, Ole Knut, Jan O, Freddy, Ola (fra Lillehammer) og jeg) gjennomførte 5 intervaller av ulik lengde. Intervallene lå mellom ca 3 og 8 min.

Etter min mening er det flere som nå viser solid framgang. En av dem er Knut Erik, som jeg synes virker adskillig piggere nå, enn når vi startet med intervalltreninga på rulleski.

Vi holder på med organisert intv.trening så lenge forholdene er ok.

1 kommentar:

Jan sa...

Jeg var også med idag, mere kjent i sykkelgruppa. Det var jeg som kjørte dobbeltak, så har dere ihvertfall plassert meg. Takk for knalltrening :O)